tiistai 1. joulukuuta 2015

Luukku 1!


Tontutkin haluavat lähteä mukaan matkallemme kohti joulua. =)

Tämän vuoden joulukalenterissa pääsettekin ratkomaan erilaisia arvoituksia. Eli, joka päivä saatte ratkottavaksi yhden arvoituksen ja seuraavan päivän luukussa on vastaus ja uusi arvoitus. Vastauksen yhteydessä on myös aina mukana kuva ja jokin runo, laulu, tarina tai jokin muu juttu, joka liittyy vastaukseen. Toivottavasti tulette viihtymään uuden joulukalenterin parissa. Kerrottehan mielipiteitänne kommentteihin. Äitini muuten antoi minulle tämän joulukalenterin idean, SUURI kiitos hänelle. Olet mahtava äiti!

No niin, aloittakaamme: Olen pitkä, kun olen nuori ja lyhyt, kun olen vanha. Mikä olen?

4 kommenttia:

  1. Ihminen? Nuorena kasvaa pitkäksi, vanhana kepin kanssa lyhyempi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä ollut vastaus tällä kertaa ihminen, vaikka hyvät perustelut sinulla sille olikin. =)

      Poista