perjantai 16. joulukuuta 2016

Luukku 16!

Heippa taasen! =) Jouluun kuuluu läheiset eli siis ystävät myös. Itse olenkin nyt päässyt näkemään ihanan usein ystävääni Niiloa. Niilo on berninpaimenkoira ja se on ihan hirveän iso. Siis paljon isompi kuin mä. Vaikka se on mua nuorempi! En ymmärrä. 

Kivaa sen kanssa kyllä on. Välillä me painitaan ja toisinaan taas juostaan lujaa. Vaikka se on mua isompi, niin mä olen kuitenkin nopeampi. Vitsit, että sitä ärsyttää, kun juoksen lujaa sen ohi eikä se saa mua kiinni. Painimisessa Niilo voittaisi mut helposti. Se kuitenkin on kiltti eikä käytä kaikkia voimia mua vastaan. Emäntä lupasi että huomenna päästään taas leikkimään yhdessä, jesh! 

Tässä on Niilo. Se on valtava, vai mitä? =)

Niilon ja mun kaverikuva. =D

Niilon lisäksi mun ystäviä ovat myös Keni, Papu ja Wooster. Papu on emännän vanhempien koira ja Wooster on omistajan siskon koira. Woo on pieni ja terhakka jackrusselinterrieri ja Papu taas on sekarotuinen. Papussa on novascotian noutajan ja lapin porokoiran jaloa verta. Se näyttää enemmän porokoiralta. Kaikki ne on omalla lailla kivoja kavereita. 

Papun, Kenin ja mun kaverikuva. =)

Jouluna Papu ja Woosterikin tulevat tänne, tai ainkin tänne päin. Vielä ei kuulema ole varmaa ollaanko me kaikki koirat emännän kotona vai ei. Osa ehkä majoittuu omistajan venhempien kotiin. Joka tapauksessa, me päästään yhdessä lenkille ja ehkä leikkimäänkin. =)

Onko teillä paljon ystäviä? Näettekö näitä ystäviä jouluna? Huomisen luukussa olen minä pienenä, pienenä pentuna. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti