torstai 8. joulukuuta 2016

Luukku 8!

Heissan! Sain tietää, että ne punalkkiset tontut vakoilee meitä! Ne ensin vaklaa ja sitten ne menee ja kertoo sille joulupukille ketkä ovat olleet kilttejä ja ansainneet lahjan. Mä olen jo bongannut jo monta pientä tonttu-ukkoa meillä hiippailemassa. Välistä olen yrittänyt kertoa asiasta emännällekin tonttuja haukkuen. Silloin tontu säntää kiiren vilkkaa piiloon. Omistaja luulee mun haukkuvan rappukäytävän äänille ja käskee mun olla vaiti. Pöh. Yritä siinä sitten toista valaista tapahtuvasta vakoilusta. Saisikohan niiden tonttujen kanssa tehtyä jonkinlaista sopimusta? Jos ne suostuis unohtaa sen mun tulipalon.....

Siellä se kurkkii...

Oletteko te nähneet tai kuulleet tonttuja? Niillähän on ne kilisevät kulkuset lakeissaan. Huomisen luukussa muuten on yksi tonttu. Sain näet napattua siitä kuvan. Jos emäntäkin sitten uskois mua....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti