keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Luukku 19!

Sori että on taas myöhässä, kiirettä on pitänyt. Ei tosin minulla vaan emännällä ja itse kun en koneelle pääse, niin ei voi mitään. Luukku jälleen kerran antaa teille kaksi tekstiluukkua. Napautatte vain blogin otsikkoa niin näette myös luukun 20. 

Olen saanut selville, että jouluun kuuluu olennaisena osana myös joulukuusi. Meilläkin tuollainen on. Tosin se on aika pikkuinen ja mahtuu pöydälle tai ikkunalaudalle. Omistaja höpisee jotain sellaista, ettei se luota isoa kuusta minun kanssa samaan kämppään. Miksi ihmeessä? En minä vaan ymmärrä. Kuusethan on tosi kivoja. Niiden oksia on hauska nakertaa. Ai, joulukuusen oksia ei saa nakertaa? Pöljä sääntö. No, olen kylllä kiltisti antanut tuon pienen kuusen olla. Ylttäisinhän minä jo ihan keposesti pöydällekin. 


Oli miten oli. Pienikin kuusi voi olla kaunis. Emäntä laitteli kuuseen valot ja pieniä koristepalloja. Nätti vai mitä? Meille tulee kuulemma isokin kuusi, mutta se on vain tekokuusi. Ei siis oikea,höh....

Minkälainen kuusi teille tulee? Vai, onko teillä jo kuusi sisällä?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti